Å knyte vennskapsbånd

Hadde egentlig tenkt å la vennskapsbånd være en del av vår adventskalender, men fant ut at det ble litt for omfattende.. Så derfor vil jeg bare tipse dere om denne siden her som dere kan kose dere med i romjulen. Gamle kunster som mange har glemt, eller hva? Selv laget jeg i alle fall mange typer vennskapsbånd da jeg gikk på barneskolen, så jeg synes det var gøy å pusle med det igjen. Best synes jeg resultatet blir med et godt tvinnet bomullsgarn, og tykkelsen på garnet bestemmer hvor mange tråder du må ha. Og nei, det er ikke vanskeligere enn du gjør det til selv! Alt du trenger er litt garn i fine farger, en saks, og en sikkerhetsnål.

Hos friendship-bracelets.net finner du mønster og instruksjoner på alt fra de aller enkleste båndene til veldig avanserte, med andre ord altså noe for alle! Her er et lite utvalg bilder av bånd jeg synes er fine.

Alle bildene er hentet fra friendship-bracelets.net
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon, skrevet av frk. Vrang, Tilbehør og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

